靈異事件紀錄

(又copy多次)
昨天在辦公室出現靈異小事件

先交代一下座位配置,
我同同事A係背對背咁坐的, B坐我隔離
   
話說我sd左個email比A, cc比B
  
咁過左一陣,
A睇到 話我係咪cc錯左, 錯左比C
  
呢個時候我同上頭都去check 自己的email
無錯呀, 係cc比B ga wo
  
咁我咪擰轉頭望A部腦

見到果個email真係cc左比C :-o
望到個subject無錯真係果封email來

奇怪緊ge時候咁咪再擰返轉望我自己個部腦check下lo

係呢個時候 B同時間行埋去A部腦望

我同A再望都係見到cc比B OAO
  
B話佢遠遠望見唔清楚時 係好似真係C個名 (因為個名短d個形又幾似)
咁但係控埋去一睇就變返自己個名(?
  
即係我同A都見到個email原本係顯示cc比C的, 然後佢真係唔知點解一下子就變左OAO


  
唔係我自己望到實以為A眼殘

留言

這個網誌中的熱門文章

[婚禮場地。提防貨不對辦] My Seasons 四季薈

[婚禮籌備] 教堂行禮 - 中大崇基禮拜堂 有關種種

生存報告